Ett Vackert Minne

Ett vackert minne…

När jag kliver in i rummet står hon redan på knä, böjt huvud och handflatorna blottade och något lyfta mot mig, hon har väntat i den positionen länge nu. Hon känner min närvaro och en lätt skakning går genom hennes kropp..hon vet inte vad som skall ske, hur jag skall ta henne, hur hon skall tjäna.

Sakta går jag runt henne, njuter av hennes skönhet, hon är så vacker. Hennes hår som faller över axlarna, ner över hennes bleka, vackra bröst. Jag låter utsidan av mina hand snudda hennes kind när jag går runt henne, jag hör hennes andning, fokuserar mig på att känna av henne…ja..hon är redo för mig nu.

Med bestämd röst viskar jag i hennes öra ”Stå upp”. Hon reagerar omedelbart, och ställer sig, fortfarande med böjt huvud, blicken i marken. ”Armarna över huvudet, ut med brösten, sära på din ben” säger jag med viss kyla…jag ser hur hon blir osäker, reagerar för långsamt. Örfilen är inte hård, den gör inte ont alls, men signalen är tydlig ”Förlåt Herre” snyftar hon fram..jag låter mina handflator tala, hennes vackra skinkor, tidigare bleka, nu röda och varma får ta straffet. Att tveka inför sin Master bestraffas, otvivelaktigt.

Jag börjar sessionen med att inspektera min nya slyna, att hon är vacker visste jag sedan tidigare, men nu överväldigas jag av intryck. Hennes doft, citrus med ett inslag jag inte kan placera, hennes mjuka hud, så len, så underbart len..

Jag låter mina fingrar glida upp över hennes höfter, hennes bröst, nyper bestämt i dom, hör hur hon drar in luft, stålsätter sig..trots det gnyr hon till när jag ökar trycket runt hennes nu mycket hårda bröstvårta..huden runtomkring drar ihop sig, jag smakar på hennes bröst, leker med tungan, låter henne njuta..

”Ner på knä ” befaller jag med kort stämma. Nu finns det ingen tveksamhet längre, hon lyder direkt och med stor iver. Nu vet hon vad som skall komma, hon vet att jag älskar att tvinga in min kuk i en varm mun. ”Gapa stort, ner på alla fyra” Igen så lyder hon direkt. Jag smeker min lem över hennes ansikte, över hennes läppar. Jag tar ett stadigt tag runt hennes hår och pressar in hela min kuk, det är en underbar känsla, jag känner hennes svalg massera mig skönt, står så i några sekunder, drar mig ur och ger hennes lite tid att andas, och sen in djupt igen. Hona är ljuvlig, trots att jag märker att hon har svårt för att ta mig djupt så försöker hon innerligt att göra mig nöjd…det skall hon belönas för senare..denna ljuva kvinna.

Jag drar mig ur och låter henne ställa sig på alla fyra på bordet brevid. Hennes mulliga härliga skinkor är nu i min ansiktshöjd. Jag smeker försiktigt dom röda märken jag lämnade där tidigare. Utan förvarning börjar jag smiska henne igen, hennes skinkor, hennes lår och hennes bröst. Ena handen börjar massera hennes sköte, jag för in två fingrar, hör henne stöna, varje gång min handflata träffar hennes skinka så kramar hon runt mina fingrar…jag ställer mig upp och låter min lem fylla henne istället, fortsätter smiska och njuta av hennes muskler runt mig. Hon är så trång och skön. Jag talar om det för henne, berömmer henne, så hon vet att hon är en duktig slyna..jag drar mig ur och pressar mig mot hennes häck, hon försöker komma undan, med att hårt tag runt hennes höfter pressar jag mig in i henne…står stilla och bara håller henne hårt, låter henne vänja sig…fortsätter att smiska henne medan min kuk stöter in i hennes härliga häck..

Jag tömmer mig i henne..så underbart skönt..

På nytt får hon ställa sig i inspektions position, armarna över huvudet, brett särade ben. Jag börjar sakt föra in mina fingrar i henne samtidigt som jag slickar henne ömt och försiktigt. Hela hon vibrerar, hon är så blöt att det rinner ur henne, ner över mitt ansikte…hon får på nytt falla ner på alla fyra och ta emot smisk, samtidigt som jag masserar henne rytmiskt…som en duktigt slyna ber hon om lov, ber om att få komma.

”Varsågod” Säger jag samtidigt som jag med min andra hand nyper hennes bröst så hårt så hon drar efter andan, hon skriker till av den plötsliga smärtan samtidigt som orgasmen sköljer över henne..

Jag ser hur hon biter ihop för att inte snyfta högt, inte visa sig svag. Jag ler, och lyfter hennes huvud och viskar…”var stolt, sträck på dig, du är min vackra slavinna, du strålar…”hennes orgasm ebbar till slut av..

En tår rinner sakta ner för hennes kind, jag fångar den med min mun och låter henne smaka i en långsam men krävande kyss…och nu vet hon. Hon vet att hon är trygg med mig, att jag inte kommer göra henne illa. Hon vet att jag kommer få henne att töja sina gränser, att utvecklas, att lära sig hitta styrkan inombords. När detta går upp för henne brister hon ut i gråt, hon faller utmattad i sin Herres famn och jag stryker min hand över hennes hår..ner längs hennes rygg…hon har hittat hem..


Leave a comment